baajs

nu äre riktigt jävla bajs,
först går jag och betlar nästan 4000kronor
hos frissan sen kommer jag som vanligt
på att jag vill ha mer slingor och att ja inte
har råd att gå till frissan hela tiden,
så jag köper mig en förpackning slingor
och SVICH så är håret förstört IGEN!
Jag blir så jääävla less och arg på mig själv,
att jag fucking aldrig lär mig :/
Nu är jag så sjukt arg på mig själv,
jag vill gråta.. mår skit över håret just nu..
så de jagmåste göra imorrn är att
ställa klockan på tidigt,åka ner på stan köpa ny färg
och försöka fixa till de här jag har ställt till med.
Risken att jag bara förstör de mer är ju såklart
stor,men jag måste försöka och jag har bara mig själv
att skylla,blir de helt fucked upp så beställer jag en
tid hos frissan igen direkt.
ATT JAG ALDRIG LÄR MIG!



Aja,kom nyss hem,
skaväl gå och lägga mig snart,
finns inget å titta på eller nånting..
näe nu fan äre bara bajs.
Blää

Här är iaf tunika/klänningen jag köpte : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR