Baby dont you cry

Idag vaknade jag och älskling som vanligt
tidigt, vid typ 08.30 :/
Så vi kollade på Beck - Moneyman
och efter den gick vi ner och åt frukost.
Sen åkte vi iväg till dan,sen åkte jag,älsk,dan iväg till
danne och hämta han sen bar vi oss iväg på en lite biltur,
till min famlijs gamla hus som jag bodde i från att jag va ett år
typ tills jag gick i tvåan kanske.
Mamma och pappa byggde de huset när jag va nyfödd,
dom byggde de ju såklart inte helt själva,dom hade några
vänner till hjälp men annars vare dom som gjorde de!
De va om målat men jag tycker att de finast när vi bodde där : )
De ligger bortanför matfors,4,5mil från sundsvall :P
Sen åkte vi hem och kolla på tv,har nyss ätit nu
och sen har älsk match så jag ska me och kolla på den.
Jag måste ju sova här inatt eftersom älsk åker till östersund imorrn igen :/
och kommer hem på torsdag.

Den här veckan jobbar jag lunch,kommer nog bli lite tråkigt :/
men cilla är ju rolig men själv lunch jobbet är lite långtråkigt.

Osså skulle jag mejla jobbet senast imorrn och säga hur
jag kan jobba fram till 2/6 .. hur svårt som helst :/
jag går ju i skolan tills 30/5 men bara så jävla störande
för jag vet att fan minst hälften av den tiden kommer vi få sluta tidigare
eller bli lediga eller nått,då vill man ju jobba! menmen,de kan jag ju inte vet
nu när vi får sluta tidigt och så,så fett störande!

aja,nu ska jag gå och lägga mig och pussa på min sweeeetnose! : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR