Check!

Nu har jag jobbat min första dag på jobbet : )
Money :P
De gick bra,stog i kassan och hamnade mellan två jätte pratglada människor
så de va jätte trevligt : )
Vi hade ju alla 7 kassorna öppna så de sa bara SWICH!
så hade alla satt sig och käkade.
De känndes inte som att deva så mycke folk men de vare,
vi såg ju när dom stog utanför och alla blev nervösa :P

Ilördags föresten så va jag på fest hos fanny,
de va jag,emma,fanny,anneli och samir.
Vi hade riktigt roligt : )
Men sen på krogen spårade ur lite för jag åkte hem
ganska tidigt av nån anledning :P
Typ vid 1 åkte jag tror jag.
Hem till älsk och sov.
Bilder från denna tillställning kommer ;)

Imorrn ska jag jobba på olearys mellan 16-22.
FAN va skönt och sova lite imorrn,
kändes som att mina sovmornar va som bortblåsta.
Men imorrn får jag sova och de ska jag försöka utnyttja,
ska inte änns ställa klockan! ; )

Får se om jag drar ut efter jobbet imorrn,
är ju sista studentfesten och jag har missat alla,
men vafan,va kan de va för speciellt där liksom från allt annat?
Skillnaden är väl att de är mycke dyrare att komma in :P
Vi ser vad som händer!

Älskar min booy måste jag säga också : )
Han hämtade mig idag efter jobbet när jag va så less!
: )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR