Day 3

Yees,tredje dagen på olearys,gick som smort,typ ;)
De va jag och cicci och hon stog ju i kassan
så jag sprang runt som en lite råtta mellan alla borden
och plockade och diskade.. disken såg ut som andra världs
kriget efter ett tag men de styrde jag upp ;)
När man har varit där ett tag och kan lite mer om maten och allt
så blire nog hur kul som helst : )
Trevlig personal äre också,för de mesta ;P

Fick nyss veta av Emmzo att man kan hämta studentmössan nu,
MÅSTE GÖRA DE!! fan va kung : ) De börjar verkligen närma sig :D

Och älskling kommer hem ikväll :D
Ist för imorrnkväll,så han skulle komma och hämta
mig sen när han har kommit hem : )

Och imorrn börjar jag 16.00,
skulle bli mycke folk imorrn,de är ju nån match på tvn såklart..
Iaf, då går jag direkt till älsklings träning
och åker hem och sover med han : )

Fredag jobbar jag 10.00 - 16.00
och sen 19.30 - 00. typ ;) ( Money då så de är lugnt ;) )

Så,de är min vecka ;P


EmmZO

Tänk vilken tur att du har mig:D


Blogg: http://fruboman.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR