dreams

Jag har haft skumma drömmar
igår och inatt..

Igår drömde jag att jag och några till stog vid selångersån
vid navet osså ramlade mats och en kille från isacs innebandylag
( som förövrigt hade millitär kläder på sig :P )
ner i vattnet och ingen försökte äns rädda dom utan vi bara stog och skrek
och sen gick vi därifrån och då tittade jag på mobilen,
då hade jag fått ett sms från han från isacs innebandylag där
han skrev hur mycke han älskade alla sina vänner och skrev nånting
fint om alla hans närmaste och dra åt helvete va jag grät!!
I verkligheten också,asså fast i sömnen.
Då gick jag tillbaks och titta ner i vattnet och såg båda två ligga
där nere på botten :/
Hur jävla läskigt som helst,de va så hemskt :/

Aja,och inatt drömmde jag att jag och isac skulle till spanien med fia :P
men då blev jag och isac ovänner precis innan vi skulle åka
så han stannade hemma och ja och fia åkte,
och när vi va i spanien så kom vi till ett hus där antaligen
fias pappa bodde och de va mitt ute i skogen och de va jätte höga tröd,
och jag stor böla och skrek "jag måste till en storstad"
och fia frågade varför men de visste jag inte.
Osså träffade vi en mäklare i finkläder mitt ute där i skogen
och jag frågade om hon visste om de fanns nån storstad,
och då fick jag pengar och en biljett av henne som jag
skulle åka med nästa dag.
Och då fick jag ett sms av isac
att han och hans föreldrar skulle komma till spanien ändå..
sen vaknade jag :P

Så jävla stört :P

Aja,nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 15 för då drar
jag till bussen.
Har kollat på våra bästa år och ätit godis nyss : )
Haha,jävla B serie igentligen men de är spännande nu ju :P
Jobbar till 22 ikväll me ; )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR