My cool

Happ,då va man igång igen då,
vaknade 07.40,har nyss ätit frukost
och även hunnit knäppa ett kort
ut genom köksfönstret på de fina vädret : )

image107
Jag hoppas vi slipper snö nu på ett bra jävla tag,
de är så tråkiga kläder förknippat med snön och vinter.

Idag slutar jag också 4a,
åker väl hem efter de och hittar på nått,
hoppas vädret håller i sig!
Och sen kommerälskling och hämtar mig
efter träningen ikväll,eller om jag åker ner dit,
får se.



Bjuder på en bild av mig i min somriga tröjja,
när jag kom med den på jobbet så sa alla..
Men va somrig du va idag då.
De är ju bra,jag är somrig,älskar sommarn,så skynda kom! :)

Föresten,igår lyckades jag hitta ett par svarta strumpbyxor :D
äntligen,jag som har letat efter ett par som är helt svarta,
så att man inte ser igenom och n har jag dom :)




aa,idag blire en skit tråkig outfit
men de är för att jag orkar inte ta med massa
kläder till jobbet,jag jobbar ju i jeansen,
osså ska jag ju bara till och från jobbet
så de är inte så många som behöver se mig :P
Tackhej!


Johanna

Ha en bra dag. Titta gärna in på min blogg.


Blogg: http://framtidstankar.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR