out

Igår hade jag,fia och carro lite förfest hos fia : )
Jag kom dit vid 7 och då tog vi första drinken nästan
direkt och sen fortsatte de bara ;)
Osså käka vi kladdkaka,chips och glass :P
(inte samtidigt dock)
Osså spelade vi A-Ö,finns i sjön,bajs tunnan,hej knäckt
och allt möjligt!
Sen vid kanske halv 00 gick vi ner till stan och satt oss
på Liquid och efter de tog vi en sväng på Irish.
De va en riktigt rolig kväll,iallafall hemma hos fia,
krogen va inte mycke och hurra för kanske,
de va så lite och tråkigt folk.


      Carro                Grollen         Carros försök att hindra
                                                          fia från att vissla på hej knäckt

Bådas fula försök     Carro tänkte           Vi spelade A-Ö och carro skulle säga
att vissla :D             "ja busvisslar ist"     Saker man kan sitta på.. OST!
                                                                       De måste ju bevisas :P
                             
   På väg upp              Efter att ha tuggat                           Trött smilet :P
på taket :P haha       på granen(bilder kommer)


På väg ner till stan,
carro har precis ramlat!

Så,de va dom roligaste bilderna jag hade,
kommer fler bilder när jag får dm av fia ;)

Kvällens outfit

image137


Jasmine

Haft en bra dag? :)


Blogg: http://assmine.blogg.se/
lisa

fina kläder :)
hoppas du får en trevlig lördags kväll! (=


Blogg: http://lisaholmqvist.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR