Spider pig

Do whatever a spiderpig does.

Idag vaknade jag och älskling vid 09 typ,
vi käka frukost och
10.15 typ åkte han iväg för då skulle han klippa sig : )
Sen kom han hem och då hade jag hunnit sminka mig,
suttit ute i solen lite,varit ut med hundarna och bakat
en kladdkaka : D
Så när han kom hem så satt vi oss ute och fikade kladdkaka med glass och hallon : )
och sen satt vi i solen och bara njöööt ett tag : )
Sen åkte vi in till stan,gick runt lite grann och älskling köpte en tröjja
till mig : ) en marinblå som jag hade längtat efter , hihi :)
Thank you älsk!
Sen åkte vi och hämta johanna och sjutsa henne till hennes kompis
sen for vi hem,käka potatissallad och rostbiff, Mmmm :)
Och nu kollar han på nån dålig film så jag tänkte att jag skulle skriva en rad eller två här :P

Och klockan 21 ska vi på bio,
fool´s gold ska vi se,verkar rolig
så jag återkommer med resultat ;P
Så innan 21 måste vi åka och köpa lite godis och sånt,
köper man de på bion blir man ju fattigman!

Imorrn blire nog kanske en lite utgång,
får se hur de blir helt enkelt,
skulle va ganska nice faktist : )

Älskar dig!

image138
( gammal bild :P )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR