Spinnin around

Jaa,nu hare gått en vecka på praktiken,
de går mycke bra och är mycke kul för de mesta : )
Igår va dunder och granater där eftersom att de va
timråmatch ;P Man kan stå inne i disken och ändå veta
när dom gör mål och inte,fyfaan va dom skriker i resturangen :P
Man kan inte hålla sig för skratt :P
Go mat får man också,idag till lunch åt jag Biff med bambuskott och
purjolök,kanoners ;D

Ikväll blire jobb,börjar om en halv timme..
Skönt de för annars skulle jag bara sitta hemma
vilket jag ändå har stora planer på att göra imorrn så :P
Hur som haver hade jag nog inte gått ut,
jag har helt tappat suget för de nu asså,vet inte varför..
finns mycke dumnäser där ute,man vet inte vem man kan
sitta vid,så de är mest skit.

Nästa vecka tar jag förmodligen bara kvälls pass
så de ska bli skönt och sova länge eftersom jag börjar 16 då ;)

Måste lägga till,jag köpte nya skor idag : ) svarta pumps-aktiga,
brabra : )

Aja,nu ska jag se om skjortan behövs stryckas
och se om jag hittar nå skor,
have a nice evening,Chao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR