sunday

ja,de va väldigt trevligt igår,
länge sen man festade med alla så de va kul : )
vi satt hos emma och släckte törsten lite och vid 23
tog vi bussen ner till stan,blev lite strul vid bankomaten
men de fixade sig osså gick vi till coppers(vägra säga bk)
och där blev vi mer törstig så vi tog oss några cider och satt mest
och hade trevligt.tror vi fastnade på nån mingelbild också :P
Sen har jag inte den blekaste va klockan va när jag bar mig iväg
till mcdonalds och träffa älsk,tingen och dan,käka och sen hem och sova.
Vaknade för övrigt vid 8 imorrse,sen dess har jag varit vaken :P

Idag ska jag och mamma till birsta,
mamma ska klippa sig :)
så de blir väl min dag..

Och den kommande veckan jobbar jag bara
kvällar som sagt,hoppas de blir kul,de tror jag : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR