Sunny

Vilket väder!
(ta i trä)
Hoppas de håller i sig,
såg ut som att de skulle göra de förutom
på lördag när de skulle bli lite molnigare men,
de bjuder jag fan på om vi får fint resten : )

Idag köpte jag en body,
jag tyckte den va så söt
so i just had to have it!


Idag på jobbet läste jag gårdagens
aftonbladet eller va de va,
typ sida 6 till 14 om Engla fallet,
jag läste varje sida,
och man blir så sjukt arg..
för varje sida så väntar man på att
man ska kunna förstå men de går inte,
de kommer inte,med männskligt tänkande
så kan man inte förstå sånna där saker.
De står bara den ena idiotiska saken efter den andra.
Och jag slår vad om att äcklet kommer få psykiskvård
eller nått sånt,fuck that dom ska låsas in och aldrig se
solen igen.

näe,om man skulle ta och göra nått
annat än å sitta här kanske.
Ut i solen kanske medans den är här
liksom.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR