Annandagnatt.

Ja,ikväll va vi då på tacomiddag hos pappa.
Jag och älskling ville inte komma dit sist så vi åkte vid halv 4
(skulle va där 4a)
Och vi klev och hann inte änns sätta oss innan jag kom på
att jag hade glömt Julius julklapp hos älskling :P
så de va bara att vända och åka tillbaks,hämtade julklappen och
kom tillbaks och då hade mamma kommit dit,men sebbe hade inte kommit
så vi blev inte sist ändå : ) hehe
Så fick vi glögg och sen käkade vi tacos ;)
Och sen öppnde vi julklapparna,
jag och älskling fick en sån där assistent tror jag de heter,
som man kan göra lite allt möjligt med,mat alltså..
av mamma och leffe och pappa och viktoria.
Osså presentkort på ikea och en bodylotion av pappa och viktoria.
Och en kokbok och en ugnsform av desiree.
Av älskling har jag fått ett presentkort på Bodyshop : )
Sen åkte vi hem vid 8 och sen typ halv 10 har vi suttit hos carlgren och spelat
"sverige spelet" och "alfapet" haha :P





Nu ska jag gå och lägga mig brevid min älskling och mysa
och sooova : ) Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR