Fredag Annandagen

jag är i tillbaks i stan,eller ah,jag kom tillbaks igår
men då orkade jag inte skriva nått..
Jag va ju uppe hos mormor i östersund över julen,
trevligt som vanligt.
Jag fick en massa roliga paket : )
Typ massa "badrums artiklar",presentkort på ikea,
pengar,två kokböcker,handukar,ljusstakar,
parfym och tillhörande bodylotion och duschcream.
( sen när jag kom hem till älskling igår fick jag en
vas av hans mamma och pappa,en vas som är av samma
sort som en ljushållare som jag fick av älskling en gång,kosta boda
tror jag att de heter : P )
Vi åkte hem på juldagen,och då skulle jag ju egetnligen ut med fia,
men på morronen vaknade ja me huvudvärk osså kom jag på att jag inte
hade NÅNTING att dricka så de kändes så meningslöst..
sparar mig hellre till nyår : ) ( hoppas klänningen kommer snart :P )
Så igår åkte jag och älskling ut till carlgren och spelade poker med han och henke
och sen spelade vi alfapet  ;P vi åkte hem vid typ 00.30 eller nått.





Och nu ska vi på birsta med Carlgren och henke..
MELLANDAGS REA!! jag brukar aldrig hitta nått på rean men jag ska försöka : )
Sen ska jag och älskling hem till pappa på tacomiddag : )



fia

GOD JUL IGEN, haha ska vi ses till veckan? :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
hanna

hehe jaa,de vore nice.. va göru ihelgen? : )


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR