Fredag kväll

jag och fia gick runt på stan ett tag,jag fick tag i alla julklapparna
förutom till Julius men de skulle pappa meddela om vad jag skulle köpa så
jag vääntar!
Osså åt vi en liten skagenbagett på charm såklart ;P
Sen gick vi och hyrde 5filmer ;P hehe osså hade jag en hemma också
som vi hämtade osså käka vi spagetti och köttbullar hos fia
och sen svulla en jävla massa chips till filmerna.
23.00 kom älskling och hämtade mig och nu sitter han och spelar mitt
spel jag fick låna av peter.. Kung fu panda : )
Så jag ska snart gå och lägga mig om mysa me honom : )

Fia påpekade att jag redan hade misslyckats med uppdraget
som jag gav mig själv, Dagens Vill-ha.
Men jag har bara missat en dag så Dont worry! ; )

Här är Dagens Vill-ha



En somrig gladiator-sandal från L.A.M.B!

L.A.M.B Zip Front Heeled Gladiator Sandals

Dom här finns just nu på REA på Asos.com
och under rean får du betala 3001:- (orginal pris - 3754:-)
Och finns då som ni ser i både Svart och Rött : )


Tack och Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR