Fredag morron

Hej och godmorgon : )
jag har varit vaken ett tag,
sen 8 för att vara mer exact ;P
De är min nya stil,att kliva upp tidigt,
ibland funkar det inte men jag gör alltid mitt
bästa för att komma upp.
Jag gör de för att jag ska bli trött på kvällen..
om jag sover till 11-12 som jag brukade göra
så blir jag aldrig trött och det är skit jobbigt!
Så imorse kom jag upp klockan 8 och jag har lånat
ett spel till xboxet av peter,KUNG FU PANDA! :D
hehe de är ganska roligt så jag har spelat de lite
och ätit frukost och så.
Jag va tvungen och variera lite från madagaskar,
men de är roligt de me : )
Nu ska jag väl mest vänta tills fia vaknar,kan ta ett tag.. ;P
närå,hon får såklart sova,hon går ju i skolan och då brukar man vilja
sova när man väl är ledig så : )
Sen ska vi väl gå på stan eller nått sånt kanske,
jag måste köpa dom sista julklapparna!






sofia

vaken :D haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR