Mån 1 december

Idag har jag klarat av min första kör lektion,
jobbigt vare,jag är inte bra vän med kopplingen,
tycker den är såå jobbig.
Annars gick de väl OK.

Ilördags vare fest : )
Hos peter,
jag och fia kom dit strax efter 7,
de vart ganska mycke folk ändå,
de va kul att älskling va med för en gång skull,
men jag umgicks inte så mycke med han för de va dåligt med
platser så vi satt i olika rum hela kvällen : /
sen åkte vi ner till stan men stannade inte länge alls,
jag gick och köpte subway osså åkte vi hem och käkade och sov.

Nu behöver jag verkligen börja jobba,
för att jag måste ha nått å gö på dagarna och för
att jag måste börja få in pengar igen,nu när jag ska börja ha utgifter,
som hyra och dyligt.
Vi flyttar om en månad  : )
Jag vill köpa allting nu
men vi har önskat presentkort på ikea och sånt i julklapp så
vi får vänta med allt sånt,osså måste vi mäta allt också så.

Aja,nu ska jag väl inte göra nånting som vanligt..
städa kanske.. :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR