Måndag kväll

Idag har jag varit på stan och kollat lite,köpte sista julklappen
som var till julius och sen en ny jätte söt mössa till mig själv : )
Sen åkte jag hem,bakade lite till faktiskt :P
sen åkte jag till älskling.
Vi har ätit hamburgare och sen inte gjort så mycke.

Sitter just nu och försöka bestämma mig vilken
klänning jag vill köpa till nyår..
Det är jätte svårt..
men nu har jag beställt den!


Dagens vill-ha
Blir en söt väska som jag skulle kunna ha
till min lila nyårsklänning ; )



Denna goding finns såklart på Asos.com
och kostar nu under rean 148:- : )
i vanliga fall 296:-
Den är inte så liten som den ser ut,
den heter tillochmed Oversized handheld clutch.
Och med lite crocodile effect ;)
Mycke fin! : )
( Finns även i färgen Pewter )

Imorrn åker jag till mormor i östersund!
Så tack och godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR