Måndag

Helgen
Fredag: Jag,älskling och peter åkte skoter ;P
jag fick åka med peter för han har så att man kan
sitta två stycken,jag sa åt han att han inte behövde köra såå fort,
de gick ju bra i början när de va en liten skogsväg men när det blev öppen mark
då höll inte de där med kör-inte-så-snabbt snacket :P.
Sen åkte vi på ica maxi luktade sate,som man gör efter har varit i
närheten av en skoter :P, köpte chips och sånt och åkte till peter och kollade på
film,Death race och den andra minns ja inte namnet på .
Lördag: Jag och mamma va på ikea,jag hade bestämt mig att
jag skulle försöka att köpa dem flesta julklapparna då,
de slutade med att jag köpte en julklapp,till älskling : ).
Sen åkte vi och hyrde film,horton och 3till men vi såg bara horton
och en annan som leffe valde som va dålig,som alla hans film val är :P.
Söndag:Hälsa på morfar i H-svall.
Åkte vid 11 och hemma vid 6.
Sen kom älsk och hämta mig och vi åkte hem till han och såg på wallander.

Och nu börjar de närma sig julafton också : )
och det verkar som att vi får en vit jul i år också,
jämfört med förra året när det såg ut som att det var sommar :/
Men vem vet,de kan ju hinna smälta bort :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR