Söndag kväll

Idag har jag gått runt på birstactiy,köpte ett linne och ett hårband till mig säljv.
Osså köpte jag lite julklappsgrejjer.
Sen åkte jag hem till mamma och började baka,jag bakade saffrans skorpor
och chokladkakor,båda jätte goda : )
Osså åkte mamma och leffe och köpte pizza, och kycklingsallad till mig : )
Sen kom älskling och hjälpte mig med dom sista kakorna.
Sen åkte vi bort till bror för jag skulle lämna av Desirees julklapp (brors flickvän)
och sen åkte vi till fia på hennes jobb och lämnade hennes julklapp,
hon fick en påse saffransskorpor och en påse chokladkakor : )
Sen åkte vi på citygross och köpte ölkorv sen hem till älskling och nu har vi nyss
kollat på Saw 5.. när man har sett alla andra måste man ju se när de kommer en ny också :P

Mjaa,va händer imorrn då..
vet ikke än,funderade på om jag skulle åka till mamma och baka lite till ; P
men vi får se..

Dagens Vill-ha

Idag äre en mysig kofta från Asos.com




finns i Grey och Mink! superfina båda två : )
Knappar fram och inte fullt långa armar.
Denna får du betala 471:- för.

Så då säger vi godnatt!


sofia

tack för kakorna :) goda var dom


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
anneli

var saw 5 bra? =)


Blogg: http://annelilinder.blogg.se/
Anonym

Bra och bra,den var som dom andra filmerna ungifär ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR