Tisdag

just nu är jag sjukt less.
De är helt jävla omöjligt att få ett jobb
nu för tiden,när man verkligen behöver ett..
Det känns så hopplöst varje gång man får ett nej
eller när dom inte äns hör av sig!
Ja mår inte bra av de här heller,
jag har haft ont i magen i typ två veckor,
typ orolig i magen,ja är inte hungrig och jag har
jätte svårt att somna,jag känner mig orolig.
Kanske inför flytten,för att jag just nu inte får
några pengar och jag vet inte när jag kommer börja få
pengar igen.. och utan pengar går man inte runt när man
flyttar hemifrån.
Men jag kommer göra allt som krävs för att jag ska klara de,
de ska funka!

Inatt somnade jag typ vid 02.30 och vaknade imorse 06.30..
jag vill inte sova hela dagarna längre..

Jag ber om ursäkt för ett deprimerande inlägg
men de är så jag känner nu..


sofia

jobbigt :( jag hoppas du verkligen får jobba eller får ett nytt jobb snart.. så du mår bättre, :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR