Tisdag kväll

Jag och älskling spelade lite madagaskar förut,
för jag ville utmana han,men de ända jag kunde slå honom i
var dans sen vann han typ allt annat : / haha.

Och sen va vi och köpte en soffa på jysk : )
eller ah,beställde en soffa..
den är typ mörk grå med divan,jätte fin : )
nu äre nära : )

I brist på saker att göra målade jag på ett nytt lager
på naglarna : )
De gick ju dock desto sämre att knäppa kort,alla blev suddiga :P
de här var dom bästa jag fick till
     

Nu till något helt annat,
jag tänkte börja med nått nytt,
något jag kallar Dagens Vill-ha.
Helt enkelt lägga in nått i varje inlägg,
nånting som jag skulle vilja ha.
Det blir lätt!


sofia

yeah, jag vill se soffan :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR