Tisdagmorron

Jag vaknade inte nu,
utan för ett tag sen..
inte lika tidigt som jag brukar :P

Nu sitter jag och väntar på att fastighetsägaren
ska ringa mig för vi måste ändra tid för att hämta nyckel,
vi hade tid 14.30 på fredag men då visar de sig att gubbarna som
har hand om strömmen går hem klockan 14! Va passande..
Och om vi inte får byta tid så får vi inte strömm förns nästa vecka..

Och jag har suttit och letat soffkuddar som en tok :P
de är lite svårt när jag inte vet exakt vilken färg de va på
tapeterna,man va ju så uppspelt när man var där och kollade
att man inte memorerade nånting :P
Men de blir nog bra,jag får köpa dom när vi har varit in i lägenheten
och kollat lite mer : ) vilket blir på fredag då,guuud va jag längtar : )
Äntligen ska jag och min älskling få bo helt själva : ) känns lite overkligt ;P
Men BRA!
Och vi hämtar soffan på fredag så slipper den stå i garaget här och börja lukta illa,
osså går vi väl på ikea ihelgen och köper allt vi ska ha : )
De ska bli så kul,jag älskar dig sååå mycke gubben : ) Du & Jag : )
Det är helt otroligt hur mycke jag älskar dig,och de vet du : )



Och vi har också sjukt mycke thai bilder som vi ska framkalla :P
Aja,men möbler och grejjer får komma före sånt.

Och föresten,jag har nog missat att berätta att jag har fått tillbaks mitt jobb : )
Något skönt,jag va lite orolig där ett tag hur jag skulle kunna betala hyran och allt,
de skulle ju inte presic funka med arbetslöshetspengen ;P
men nu när jag fick veta att jag fick tillbaks de blev jag liite lugnare igen : )

Nu ska jag spela harpan lite (mitt nya beroende :P)
kolla på några two and a half men avsnitt som jag har laddat ner : )
och vänta på att bubben kommer hem från jobbet.
Chao


sofia

wiii snart flyttar ni :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR