Helgen

Ifredags låg jag här hemma hos älskling
för jag va ju ledig : ) så jävla skönt!
Osså sen åt jag lunch med älsklings mamma och pappa,
sen hade jag ju inte mycke och göra så
då föjlde jag me dom och handla :P
Sen på kvällen åkte jag hem
för bror skulle ha fest så då tänkte jag va med där,
de va iochförsig bara bror,fredrik,petter och adrian
men sen kom fia också, yippi!! :D
så vi sjöng lite singstar och sen vid halv 12
typ så kom de en taxi som vi skulle åka ner till stan med,
och jag och fia fick sitta i bagageluckan :D hahaha.
sen va vi på irish,jag kommer inte ihåg så mycke,
och vid halv 2 -2 kom älskling och hämtade oss,
vi sjutsa hem fia och sen hem och sova ;)
Igår skulle älskling på birsta med tobbe
så då åkte jag hem till johanna : ) ,
vi satt och surra och fika i typ 3ochenhalv timme,
4 stora koppar te :P fan va äcklig man känner sig i magen efter de :P .
Sen kom älskling och hämta mig så åkte vi hem,
sen beställde vi kina mat åkte och hämta de,
sen skulle älskling till tobbe med grabbarna så då tänkte
jag att neee,då åker jag hem ett tag,satt och kolla på
"se upp för dårarna" ;) sen kom dom och hämta mig vid 00,
hem och sova.
Och nu har vi nyss ätit frukost!
Föresten de va skit skumt inatt,när jag vakna så
hade vi bytt plats! ahah. Fult :P .

Aja,imorrn äre skola igen, men på tisdag är man ledig igen :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR