International-stupid-drivers-day

Idag har jag varit i skolan,
hade resturangen från klockan 09.00 till ca 14.30 typ
serverade massa tanter och fick lite dricks : )
Imorrn är jag ledigt,FETT NICE! måste jag säga ;) .
Kanske drar ner på stan och kollar på älsklings träning sen
och följer med hem och sover med han sen,mums : )
Frågan är ju vad man ska göra av morgondagen .. hm.
Föresten,köpte en sjal idag: )

Föresten,
på måndag ska vi till sidsjön,
frilufsdag för 3:or..
vilka påhitt asså..
Först och främst så ska vi tydligen ha nå
pulkrejs och man MÅSTE ha hjälm,
ser de ut som att jag är ägare av en PULKA?!
OCH ser de ut som att jag kliver på en buss på
morronen med en pulk under armen?!
Ingen hjälm har jag heller.
Sen ska vi bygga snöskulpturer.. ute på isen!
LÄR JU INTE HELLER HÄNDA..
fan tror dom att jag är dum,
kliva ut på isen när de är 10+ grader ute och
har varit så ett tag,
finns inte en sportmössa att jag gör det!
Dumheter :P

aja,nu ska jag göra nått viktigare.. få se va de kan bli..
Kanske gå och träna en skvätt..
men de är så satans tråkigt på gymmet.
Och dom är lite skum där..
på dörren till gymmet står de en lapp på insidan..
"Öppna inte dörren,
om du inte är säker på
att de är en anhörig"
hur fan ska jag veta om de är
en anhörig eller inte innan jag öppnar dörren :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR