; )

Iförrgår ( onsdag ) va jag hos frissan : ) 
Först gjorde dom en färgtvätt på håret
sen klippte hon det,blev inte så mycke kortare.
Sen färg på hårbotten,slingor och en annan färg på resten av håret..
Det hela tog 5 timmar och kostade närmare 2500 kroner ;) 
Värt det,jag blev jätte nöjd :)
Efter det gick jag och mamma och tog en macka på charm, man blir hungrig av att sitta hos frissan :P
Men de va första gången jag färgade hos frissan så de va kul : ) 
men stoljävlen man sitter i när man ska tvätta håret och sånt är ju en jävla pain in the as,fan va ont i nacken man får i helvetet,sitta och spänna som ett mongo i typ 20 minuter,så då fick jag jätte ont i huvet,funderade på om de va medicindags men mamma fick gå och köpa ipren så då blev de bättre ändå :)

aja,
Ikväll blire utgång ;)

Utgång är lika med hemgång





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR