GF

Nu äre gatufest veckan ,
herregud sommarn bara blåser bort..
Ja ska gå nån dag iaf,får se när de blir.

Ilördags grillade jag,älskling och tobbe här
hos älskling,Och sen åkte vi till carlgren
och jag,carlgren och tobbe satt å skåpsöp lite :P
Då kom vi på att vi skulle dra in på krogen så då åkte
vi till tobbe och där smuttade även älskling på nån liten grolle ;P
Sen tog vi taxi in till stan och när vi kom till stan så märkte jag
till min förvåning att jag inte hade nått legg me mig :P
Haha,de va ju bara att börja gå hemmåt då :P
Men älskling följde me nästan hela vägen : )
Mådde inte hallontårta på söndagen när jag förövrigt skulle jobba.
Men jag jobbade inte så länge så de gick bra :P

Ska ner till stan lite senare och träffa fia,
inte så ofta man gör de nu för tiden :P :/





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR