Fly

Igår va jag hos johanna föresten,
vi tittade på postkodmiljonären
och kom fram till att ingen av oss skulle komma
särskilt långt i den tävlingen :P
Osså kollade vi såklart på Lets dance finalen ;)
Tycker nog att de va rätt som vann..
Osså vare nått program om plastikoperationer
och de är alltid lika äckligt och roligt och titta på :P
Sen vid 22.45 typ kom älskling och hämta mig.
Alltid lika trevligt med dig johanna : )

Så nu sitter jag ensammen hos älskling igen,
han är ute hos tingen och skulle kolla på hans nya bil
som han har hållt på att fixa idag..
hanna kände sig inte så intresserad :P
Så jag stannade här så skulle älskling,tingen och dan komma
hit sen och titta på film.. och svulla godis har jag stora planer på :P
inte så bra eftersom jag och johanna svullade chips igår MENMEN! :P
Man får faktist unna sig på helger tycker jag : )

Har presic provat min nya kjol.. sitter som en smäck! ;)

Näe,nu ska jag ner och titta på simpsons eller postkoden,
Chaaao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR