i need you to roar

Nu har jag klivit upp,
älsk har åkt ut med skotern..
så jävla tråkigt :/
menmen
jag vill ha en svart kuvertväska!
jag har bara en liten i guld som
jag köpte i sthlm.
Men jag vet inte om kuvertväska är så
bra när man ska ut på gallej,
då hänger ju en vanlig väska kvar bättre
men de är ju lite snyggare med en kuvert.

Aja,vet inte hur de blir ikväll,ut ska jag iaf!
men vi skulle ju förfesta hos jonas trodde jag
men turns out,att då tänker dom förmodligen
vara kvar där hela kvällen,
de har ju inte jag lust med,
hur fan ska man ta sig hem därifrån dårå?
näe,där stannar jag inte.
Men jag kanske hittar nån som vill åka in till stan
med mig : )
Imorrn blir det nog fest hos petter iaf,
kul att man blev bjuden dit : )
Osså ska man hinna med en middag ikväll hemma kanske,
eller ute hos mamma och leffes kompisar som är närmare till
jonas om jag nu ska dit :P .
Osså imorrn äre middag hos leffes mamma och pappa :P .

Aja,nu ska jag göra nått vettigt.. eller inte





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR