lovely story

jaha då va man hemma igen då,
började 12.55 idag med drycker,
och slutade klockan 2.
Sen gick jag på stan,
jag har hittat några tröjor och grejjer
jag vill köpa men jag kan ju som vanligt
inte bestämma vad jag ska köpa : /
Men sen när jag bestämde mig för
att jag iaf skulle köpa ett vanligt
vitt linne på hm så kunde man bara
ta ut 500lappar på bankomaten
så då blev jag less och gick till bussen ist.
Köper väl de imorrn ist :P

Och vilket jävla skit väder,
och de ska tydligen hålla i sig ändå tills fredag :/

Tittar på gamla OC avsnitt nu,
alltid lika bra : )
jag är hos mamma idag igen,
orkar inte va hos pappa,
de ser ut som ett helvete på mitt rum där,
allt står i mitten av rummet för att pappa skulle ha in
nån kabel..
och tvn ligger på sängen så de blir ju lite krongligt
och inget internett har jag där för de har jag tagit med hit,
så suck. Så jag åke hem hit ist.

Imorrn har jag resturang 09.00 - 14.30
tjing





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR