Poison

Ifredags va jag ute hos jonas på "förfest",
jag,sofie och linn satt mest och snacka bara,
och drack såklart,jonas.. jag dricker aldrig av din sprit igen :P
Jag har en minnes lucka som är typ 2timmar lång : /
Festen va kul men luckan va fan mindre skojj !
Osså skulle jag ju träffa fia inne i stan men de blev ju inte av..
för så långt kom jag inte : (
Så jag åkte hem till henne igår istället efter att hon hade slutat
osså tittade vi på två filmer.
Sen skulle vi ner till stan och då klev jag i popcorn skålen
osså skulle jag ta emot mig på bordet och då
for glaset med cola ner över popcornen på golvet,haha.
de va så fult.

Och sen på festen i fredags fick jag reda på att en viss
idiot förklarad person tycker att de är jätte kul att sprida falska
ryckten om mig att jag har varit otrogen,vilket jag inte har,så att alla vet.
Näe,jag gör så här att jag nämner ditt namn,
de är väl lika bra att alla får veta hur jävla dum i huvet du är, Sofie Forsell!
Tvi på dig!
Det finns bara 3 ord att säga; GET A LIFE
För alla som vill veta så har jag berättat för isac precis hur de egentligen
ligger till.
Jag hatar dig för de här sofie,
okej att vi inte är vänner längre
men att hålla på så här .. usch.

Och jag lägger till,
jag älskar min fredrik
och skulle aldrig göra något
mot honom.
Han är allting jag behöver
så jag saknar inget.


Anonym

Lilla VÄN, ta kontakt med personen i fråga innan du börjar anklaga andra!

Anonym

If someone need to get a life.. IT'S YOU. Keep your f.cking diary in controll and dont use it like a tool for backstabing other people.

Anonym

Du vet att man kan anmäla folk för dåligt ordval på den här sidan va?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR