smile

Sitter hos älskling :P
vet inte va jag ska göra hela dagen,
men orkar inte ta mig härifrån
så jag väntar nog tills älskling kommer
hem och kan sjutsa mig : )

Igår va jag iaf hos frissan igen : )
färgade utväxten och gjorde en massa slingor  : )
De blev bra : ) nöjd,och de kostade
inte riktigt lika mycke som förra gången heller ;P
Och den här gången tog de bara 2 och enhalv timme :P
och dom va två stycken som blåste håret på mig,haha.
Men jag måste få klaga på stolarna igen :P,
dom man sitter i när man ska tvätta håret,
asså de är verkligen inte nådigt för nacken :/ :P ,
dom är hemsk!
Menmen,resten är bra så dom får väl ha dom där stolarna då!

Imorrn ska jag nog vara med fia osså ska
jag hem till mamma.
Och på lördag ska jag och älskling på 30års fest,
hans kusin fyller år, så jag blev tillfrågad att stå i baren,
klart man ställer upp ;) hihi.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR