Sweetest girl

Idag hare varit en bra dag : )
Förutom att jag vaknade typ hundra
gånger innan jag bestämde mig
för att jag skulle kliva upp,så jag gick ner
la mig i soffan och somnade till typ 11.15 : )
sen märkte jag hur ovanligt fint väder de va,
så jag funderade om jag skulle gå ut med ihza på
en promenad,och de gjorde jag.
Efter de åt jag lite lunch och kollade på tv
sen drog jag ner till stan för jag tänkte shoppa lite : )
men tyvärr så hittade jag inte så mycke :P
Men de jag väl hittade blev jag rackarns nöjd med..
En bikini : D 129:- bara överdelen,
Jag har alltid velat ha en sån
så nu blev jag riktigt nöjd!
Sen när jag åkte hem vid 17.45 då
vare fortfarande ljust ute men de va som solnedgång så
hela stan lyste gul : ) Vår känslorna sprudlar :P
Och dagen blev ju bara bättre,
älskling kommer hem imorrnkväll ist för fredag kväll :D
hur bra som helst.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR