The world is good today

Snacka toppendag : )
fast den började dåligt,
jag hittade inget och ha på mig imorrse
så jag blev irriterad så jag bestämde mig
för att köpa nästa allt de jag ville ha igår.
Hade en lektion
(de har jag alla fredag men ändå :P )
och den slutade 2 och vi satt mest vi datorerna.
Sen gick jag på stan då,
köpte de vita linnet,en kofta,och en "sne-tröja"
jag måste kalla de så för jag har ingen aning va de heter.
Så då blev jag såklart genast på bättre humör : )
Sen som grädde på moset,
de allra bästa..
typ vid 4a när jag hade kommit hem,
så ringer dom och säger att jag fick jobbet!!
Yeeeeeeeeeees :D
Hur glad som helst,
mitt första jobb och
de var min första intervju osså fick jag de :D
Hur jävla bäst som helst!
Så de måste jag fira ..
med en middag med mig själv ikväll kanske :P


Så nu när jag är så glad så måste jag passa på
och säga hur mycke jag älskar min söta pojkvän : )
MYCKET!
image72





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR