Trött dag

idag är en väldigt slö dag,
de blev fest igår för hela slanten : )
De va jag,jonas,jonas kusin,sofie,emma,
anneli,sandra,linus,beckis,adrian,petter,
christian och bror.
Jag,jonas,sofie,jonas kusin,linus
och beckis gick ner till stan vid halv 00 kanske.
Osså gick vi på lyset och de sög
ju skölpadde palle så vi gick efter kanske en kvart :P
sen gick vi på irish tror jag :P
Där träffade vi B:arna så vi satt med dom.
Sen gick jag hem :P
va hemma vid 5 eller 6 och då
åt jag och bror,nudlar och potatisbullar :P
och klockan 09.30 typ då gick jag och la mig.
Och klev upp 12,för då ringde älskling
å väckte mig :P
sen dess har jag seegat :P .
Så jag ska ner sen och hyra film med fia : )
Och sova hos älskling ikväll också tror jag : )
gud va härligt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR