1 Maj : )

Fan va soft,äntligen maj : )

Igår hade jag sjukt roligt ,
efter jobbet gick jag ner med kockarna
och vi satt oss i baren och tog några
cider/öl ; )
De va jag,andre,conny och patte,
sen kom även heffa,och efter ännu ett tag
så kom momo :)
De blev typ 5cider och en shot,
och jag betalade 40kroner för allt ;D
haha.
Sen kom även emma,
snurra runt lite på dansgolvet och så där
sen kanske vid halv 2 kom älsk och hämtade mig
och vi åkte hem och sov.
Sjukt rolig kväll iaf : )

Nu har jag och älsk nyss varit på birsta city och gått runt,
kika lite kläder men hitta väl kanske inget speciellt,
som vanligt när man har pengar,menmen :P
Vi tog iaf en fika på charm,
de va mysigt : )

Och till skillnad från alla andra så ska jag jobba ikväll :P
Älskling ska kanske komma och äta hos mig också : )
börjar 17 och slutar 22.30 enligt schema men sånt vet man aldrig med.

Aja,nu ska jag snart äta nått innan jag drar och jobbar,
vore ju ingen höjdare att göra till en vana att äta på jobbet,
iaf inte maten vi har där :P
Men man blir fett hungrig av strips lukten :P

Aja,chaao for now





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR