Helg

Igår va jag ut med fia,carro och robert.
Först va vi hos robert och spelade lite kort som
vanligt :P jag och fia beställde kebabtallrik ;)
Sen klockan 23 åkte vi ner till stan och när vi kom dit
vare väldigt lite folk,så de va inge kul :P
Så efter ett tag drog jag och fia till olearys och där
fick vi varsin drink av frasse : )
Sen åkte fia hem med kvart över 1 bussen
så jag stannade,och sen åkte jag hem med
älskling.

Idag har jag bara varit på stan med linus,vi gick några varv på
storgatan osså gick vi och köpte en glass :D

Och nu är jag hemma,
har städat rummet lite,vilket jag typ alltid måste
göra eftersom att de alltid ser ut som ett bombnerslag,
jag bokstavligen slänger kläder runt mig :P

Aja,ja är ganska depressed just nu,
jag har inget å göra,ingen kan hitta på nått
osså äre jätte fint väder så jag blir typ tokig,
vill fan göra nått!!
Så vi får se va de blir till slut.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR