Lärarmiddag!

Igår vare lärarmiddag.
Klockan 4a va jag klar att dra till linus
så mamma sjutsade dit mig och där vare bara linus
och jonas,men sen kom ju även Emma,linn,sofie,bork,jåmo,lai och daniel :)



Så vi drog i oss dom cider och öl vi hade,
jag hade tagit med 3cider.
Sen tog vi 18bussen till stan..




Och sen när vi kom till våningen så fick vi en fördrink,
som misstänksamt var alkoholfri cider :P
osså fick vi sätta oss med den ute på takterassen och mysa lite : )



Sen gick vi in och satt oss vid borden och fick
beställa dricka och fick in förrätten,
den va jättegod,tyvärr knäppte jag inget kort på den :P



Sen vare bara och mingla runt mellan rätterna .. ;)

              
Mathilda,Jonas,samhälls            Här i mitten är våran kära
läraren jannice och                       mentor Åsa : )
våran egen somiller/dryckes
lärare martin!


Sabina,Lina,Carro och Elin!

Sen kom varmrätten,jag varnar för att den inte
ser så apptitlig ut,ser ut som en klump lever :P
Men de va kyckling file med potatis gratäng och
sparris : )


Sen till desserten fick vi en liten överaskning,
lärarna hade gjort om en låt till oss som dom
klev upp på scen och sjöng för oss : )


Annmarie,Karin,
Åsa & Martin

Efterrätt,såg godare ut än va den va :P


Sen vare bara och röjja scenen ;D


sen drog vi ut på krogen men vi tappade bort åsa å martin :P
vi gick på bk och tog några cider sen tog vi 01.15 bussen hem ;P

men de va en trevlig tillställning,
liiite mera drag hade inte suttit fel bara :P
Men de va kul : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR