Monday

Jaa,då vare ny vecka då,
men mina damer och herrar,
jag kan stolt presentera att de här är sista veckan
i mitt skolliv : )
Troligen äre sista veckan jag nånsin går i skolan
men vi får väl se om de :P

Den här veckan blir nog slappast av de slappaste,
alla lektioner är klara utom en!
Och på fredag äre lärarmiddag,
de ser jag faktist fram emot : )
Min klass och B-klassen och alla
lärare på altinska ska på 3-rättersmiddag på våningen : )
Och när vi är klara där ska vi ut på krogen och åsa och martin (lärare) ska
även med då :D haha!
Och jag ska såklart vara uppklädd till tänderna ;)

Annars äre inget specii den här veckan,
jobbar idag men sen ser de lugnt ut,
fick ta ledigt på fredag då ;P

Aja,nu ska jag göra nått vettigt,
till skolan om en timme också typ.
Ciaao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR