Monday

Ja,idag då..
Först åkte jag till skolan klockan 9,
på med student mössan och ställa sig i ledet,
de va dags för student korten,grupp bild och enskilld,
jag tror faktist att den enskillda vart ganska bra för en gångskull,
de är fan på tiden att en bild från skolan blir bra :P Har alltid sett ut som ett freak :/
Sen efter de vare bara och hoppa på nästa buss till jobbet,började 11,
kom dit,bytte om, kollade på bemanningen och med glädje.. kassan! : )
Och när jag slutade tog jag en sväng på skopunkten,måste hitta student skor!!
Fast de vore ju hyffsat kul om klänningen kunde komma också :P
Enligt mina beräkningar skulle den komma idag men de kan ju alltid bli försenat nåndag.
Sen åkte jag hem,försökte plugga lite av de sista som är kvar men somnade :P Attans!

Och nu vet jag inte va jag ska göra.. hmm,jag blir ju aldrig frisk för fan,
skulle vilja gå och träna men de är ju inge bra,speciellt nu när jag har hostan kvar,
ärr bildningar på hjärtat och hjärtattack vid 40år liksom,neeeej tack :/


Plugga plugga plugga bort din glada miiin.
image171





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR