Så jävla nice!

Hehe,vilken kväll asså : )
Ca 20.45 kommer jag in på olearys,
står och pratar med johanna ett tag innan
för jag var först,eller jah,sara va ju redan där,
hon jobbade ju men fick sluta klockan 21 : )
sen kom cilla och sista men inte minst kom fanny.
Då satt vi oss och beställde lite mat,
jag beställde Sweet chili chicken pasta,
ÄCKLIGT GOTT!
Fan va gott de va,men mätt som ett äckel också.
Och efter de beställde vi in en varsin drink,
frozen daiquiri jordgubb såklart ;P gick åt på nån sekund :/
Och även beställde en mexglass,som är en stor glassboll
marinerad i mosat digestive och kanel :D
Den delade vi alla på för vi va mätt!
Sen förflyttade vi oss neråt till musiken ;P
köpte en drink av nicke osså gick vi och satt oss i vip rummet ;) hehe
och där satt vi resten av kvällen och hade allmänt trevligt : )
03.15 tog jag bussen hem till älskling,
och när jag gick från bussen så vare så underbart,
de va jätte ljust och nästan inga moln och fåglarna kvittrade : )
hur bra som helst : )

Imorrn äre skola igen,har inte varit där på 7veckor :/
längtar inte heller! uscha. Men bara typ 3 veckor kvar nu så :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR