Saturday

Ja,då vare jobba igen då om
typ 2 och en halv timme.
Jobbar till 19.30 och då blir skynda som gäller :/
Jag ska nämligen ut och käka middag
med fanny,Cilla och Sara : )
Vi har bokat bord klockan 21,
på olearys så klart ;)
Och efter de blire bara och röjja baren ;P
jobbar även imorrn men de får gå ändå :P

Sista dagen på praktiken fick jag ett presentkort
på 300 kroner på olearys :D
de hade tydligen aldrig hänt förut
men ägaren va så nöjd så : )
De va riktigt shysst!

Kommer nog bli riktigt deprimerande att komma
tillbaks till skolan på måndag :/ USCH!

Igår svängde jag föresten förbi på fest hos emma : )
Va bara där typ en och halv timme
men va gör man inte för dom där människorna : )

Aja,nu ska jag se vart min kära pojkvän
tog vägen :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR