Saturday

Ja,imorrse va man ju tvungen och ställa klockan,
börjar jobba 11.30.

Igår gick jag till linus runt halv 8
och där va Linus,Danil och becky,
så vi började lite smått och sen kom jonas,
och efter honom kom lai,sen linus,
och sista men inte minst kom fredde :P
Å vi spelade massa kort så vi fick dela ut klunkar
och sätta upp gubbar på burk-kanten och sånt :P.
Sen typ 23.20 gick vi ner till stan och när vi kom ner dit
så funderade vi vart vi skulle gå men de blev irish :P
Men jag åkte hem runt 1 som vanligt :P
men den här gången va jag inte den första som stack,
linus och danil va före mig ;D

Älskling kom och hämtade mig igår på stan föresten..
med sin nya bil :P
Tror han va lite stolt över att äntligen få sin A4:a
men jag saknar redan den gamla :P .
Ajaa,nu ska jag göra mig klar
C yaaa





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR