Spec

Nu när jag kom hem låg de ett papper på sängen,
jag öppnade de och de visade sig vara min första lönespec :P
De var direkt inte nånting att hurra för men de kanske blir bättre,förhoppningsvis!

Idag hade vi även våran sista servering på skolan,
lite tragiskt måste jag få säga.
Jag,emma,fanny och lina stannade kvar med
åsa nästan en timme och bara satt och prata
om massa olika saker,va lite kul faktist : )
De roliga med våran skola är att lärarna är inte
alls som dom på vanliga skolor,typ hedberska.
Man får en annan relation till våra lärare,och de är bra : )

Men från de ena till de andra,
ingen som är sugen på att köpa min gråa jeans? :P



prislapparna sitter kvar på dom,
alltså, ikke använda en ända gång.
De är storlek 26/34 ( w26 / L34 )
Med en dragkedja längs ner på båda benen.
Från Gina Triocot.
Jag köpte dom för 400kroner
och med tanke på att dom
inte är använda vill jag inte ha nått skammbud.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR