This is our fate

Nu vare ett tag sen.. har inte funkat att logga in.
Men jag kan berätta om min otroligt spännande vecka ;)

Måndag - Knäppte studentkort med klassen och enskillt,blev helt okej
tror jag ;P Sen åkte jag och jobba.

Tisdag - Jag brukar ju åka till mamma på tisdagar men eftersom
att hon var i Barcelona då så åkte jag till älskling ist,
han höll mest på med ny bilen såklart och jag plugga till provet jag
skulle göra på onsdag. Osså bakade vi rabarber paj och käkade
de med mumsig vanlijsås och kollade på Desperate såklart : )

Onsdag - Började klockan 15 och skulle bara göra provet,
de va i servering,mest om mat och vin i kombination,
lite halv svårt vare men jag klarade de nog ganska bra ändå,hoppas ja : )
Sen åkte jag hem till mamma och käka middag där för mormor
va på besök : )

Torsdag - Ja de är idag de,är ledig idag.. och imorrn ;D
Och nästa vecka är sista veckan så då blire inte heller mycke skola :D
men iaf,idag ska jag ändå in till skolan till 14.30 typ
för vi ska träna på dansen.
Jag tycker iåförsig att den sitter ganska bra efter första träningen,
tror ändå inte att de kommer bli alla steg rätt på Trofé dagen men ;)
Fan va roligt de ska bli,helt sjukt!

Fredag - Imorrn,ska jag kanske ut och göra stan osäker,får se hur de blir ;)

Lördag - Ingen aning.

Söndag - Jobba

Sådär då,
nu ska jag titta på lite svenssonsvensson avsnitt och käka toblerone
och vänta på att åka in till staden..
Tjingis!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR