Lördag

Igår kom älskling hem tidigt från jobbet så
vi låg och myste tills middan : )
Och efter middan så åkte vi till mediamarkt,
dom hade ju ett årsjubeleum så saker skulle ju
va billigt men vi hitta inget,prata med danne och så.
Sen åkte vi till ica maxi och köpte
Glass,banan,kola sås och maränger ;)
Sen åkte till isac döda släkting på skönsmons kyrkogård och tände ljus hos henne,
osså åkte vi in till mamma och leffe och fråga om dom ville me
och tända hos farmor så vi åkte alla 4,första till OK och köpte ljus,
sen bort till selångerkyrka,osså tände vi hos Farmor och farfar och hos Carina och Barbro såklart : )
Sen åkte vi hem igen och när vi precis stannade utanför mammas hus igen så såg vi en
navkapsel rulla ner för backen,vi trodde att den bara hade lossnat men de vissade sig att
de va PUNKA! Suck!
Jag trodde att de skulle ta hur lång tid som helst,men eftersom leffe är som han är,
"bil-idiot" som han själv kallade sig så gick däck bytet på typ 5minuter.
Sen gick vi in och drack en kopp te och sen åkte vi hem till älskling igen och
gjorde marängsvish :D typ 23.30 va klockan då men de gjorde ju inget ;) :P
Sen somna vi.

Och nu har älskling varit och spelat en match utan motståndare och jag
har varit på birsta och köpt tröjan/tunikan jag ska ha idag på 80årskalaset.
Vi ska väl åka dit upp vid 14.30 - 15.00, vi måste vänta på danne eftersom han ska "sammåka" :P
och han slutade väl vid 14 nått.

Aja,återkommer kanske ikväll!
Hejs!


sofia

ÅÅÅh du är så gullig som åker till mamma min :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR