Måndag

Då vare måndag igen..
lika tråkigt som vanligt..
jag är så jäävla less på att sitta hemma och
uggla varenda jävla dag!
Jag försöker hitta ett nytt jobb men de är som
en öken för fan,så jävla less.

Aja,nog om de.
Ihelgen har jag och älskling inte gjort så mycke.
Vi var på 80års kalas i lördags då.
De var trevligt,vi fikade typ direkt när vi kom dit
och sen åt vi middag och fika igen :P
Osså kollade vi på hokey :p
Vi åkte dit vid 14.30 och åkte hem vid 21.00 typ.
Sen när vi kom hem så kollade jag och älskling på
Wall.E : ) hehe,dom kunde ju ha pratat liiite mer
men wall.e var så söt : )  :P "Eeevaaa" :P
Och igår va vi på mediamarkt,en sväng i birsta city och
sen åkte vi hem. På kvällen kollade vi på Bangkok dangerous.
Ganska bra,lite konsitigt slut kanske men annars så ;P

Sen ska jag hem till mamma,hoppas på att få se ny lägenheten : ).

Aja,nu ska jag lägga mig och se på tv lite.. suck.


sofia

hihi jag vill med se walleeee eller hur det nu stavas. :P


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR