Onsdag

Nu vare ett tag sen jag skrev igen..

Ihelgen gjorde vi inte så mycke,
jag va ut på fredagen,käka natt mat på
mc och sen hem till älskling och sov.
Lördagen va jag och älskling och åt middag
på Olearys,så jävla gott!
Sen spelade vi poker hos älskling med danne
och carlgren.
Söndag va jag hos pappa och
gratta han på farsdag och sen spelade vi poker igen :P
me dan,danne och carlgren.
Sen har älskling varit hemma från jobbet två dagar för han mådde inge bra
så vi har mest myst : )

För alla som undrar varför jag fortfarande inte jobbar kan
jag tala om för er att granloholms vårdcentral är en slö vårdcentral,
jag lämnade in ett salmonella prov men de TAPPADE DOM BORT!
så jag fick åka dit och hämta ett nytt!!
Precis som att de är kul och göra de där jävla provet!
Något less.

Aja,nu ska jag väl dra mig mot stan snart,
vi ska kanske flytta tvn till lägenheten snart så vi kan
vara där :P :)

Chaaao


sofia

har ni hittat en lägenhet :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
hanna

Mammas lägenhet :p




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR