Fredag

Hej och grattis till min älskling som fyller år idag : )
( de är inte min tur förns imorrn :P )
Jag och fia åkte till ikea vid 12 och gick runt lite..
kika på kläder och jag köpte en klänning ;P hihi.
Sen skulle vi som vanligt bestämma oss för nånstans å äta,
de brukar bli skagenmacka på charm men inte idag!
men charm blev de fast vi ville prova på nått nytt..
Tacotallrik! MUMMA :D
Vi blev så mätta att vi inte änns orkade äta kakorna som fia hade
tjuvat :P . Och då äre ju illa.
Nu är jag hemma hos älskling,han ligger för tillfället och sover :P
vi har nyss ätit och väntar på främmandet och tårta nu ;D hihi.
 Aja,nu ska jag kolla på lite simpsons.
Adios


sofia

det svar super gott :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR