Im back

Aa,nu har vi ju varit hemma ett tag,
en vecka för att vara lite mer precis.
De var tre underbara veckor : )
hur skulle man annars förklara tre veckor i thailand? ;P
jag,älskling och tingen var ute på mycke äventyr ;)
så jag tänkte dela med mig av några av mina bilder,
vi har ju såklart jätte mycke bilder så jag lägger bara ut några..


Grabbarna i havet,nån av de första dagarna  |    Monsun,bara en kvart,en dag

Vi var på Zoo : )


Jag,älskling och tingen åkte på dags utflykt till PhiPhi öarna,
ni vet där The beach,spelades in ;)


Vårat första Hotell och mitt och älskling rum : )


Jag,älskling och tingen lämnar dom andra och drar mot
Koh Samui..          och Framme : )



Åke över till Koh Tao och hittade vårt billiagste boende hittils : )
                                           Sen åt vi lite mat

Jag och älskling tog promenad på stranden på morronen!

nästa ö: Koh Pangan
Chill vid poolen..

Vi hyrde jeep,tingen körde och vi åkte runt och kolla på tempel
och grejjer..

mer mys i poolen : )

Vi åkte tillbaks till Koh Samui,
kollade in den nästa största buddahn och red elefanter :D

vårat sista hotell på koh samui..

utsikt över Koh Pangan

Och jätte stor säng,vilket slutade med att
vi tog bort extra sängen till tingen och alla tre delade säng :P

Sen bar de iväg mot bangkok..
utsikten från hotellet.. :P


Ah,de var NÅGRA av mina bilder :P
jag återkommer väl med mer bilder nån annan gång :P

Osså vill jag bara säga hur mycke jag älskar min älskling,
helt otroligt! Första semestern med dig och de va underbart : )
Du och jag gubben ( L )





sofia

Fan vad mysigt ni ser ut att ha haft det :D jag vill också åka till thailand och rida elefanter haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR