In my world..

Jag måste få skriva om den bästa filmen som har
kommit på länge.. HORTON! :D
Den är jätte bra,den måste alla se.
Den handlar om Horton,som är en elefant..
Och vem skulle annar göra rösten till han om inte
Jim carrey ;)


Hela filmen handlar om att horton ska
rädda världen som är i ett dammkorn som han har på ett klöver.
Och i den här världen finns en borgmästare som hör horton,
och borgmästarens röst görs av ingen mindre än
Steve Carell!
Jag tror att steve är min favvoskådis nu för tiden,
när de gäller komedier iaf :)


Och sen har horton en liten klass som han lär ut djungellivet till
eller nått sånt ;P
Och hon är de sötaste jag har sett på länge :D
Hon heter katie och är en liten nånting :P

Hennes röst görs av för mig helt okända
Joey King.
men hon har varit med i några teveserier och nån film till.

Citat från katie "In my world,everyone´s a pony,and they all eat rainbows and poop butterflys."
översatt "I min värld,är alla ponnys,och dom äter regnbågar och bajsar fjärilar"

Jag har spolat tillbaks till de citat ett antal gånger :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR